Avui, 23 de juny, revetlla de Sant Joan, ens trobem davant d’una situació de risc molt alt d’incendi forestal.
Les condicions meteorològiques actuals són de les més desfavorables dels darrers anys, fet que obliga a extremar totes les precaucions.
Per aquest motiu, no es podrà encendre la foguera de Sant Joan prevista.
Aixà mateix, demanem la mà xima prudència en l’ús de material pirotècnic. Recordem que està prohibit llençar petards i altres artefactes pirotècnics a menys de 400 metres de qualsevol massa forestal.
També apel·lem a la responsabilitat de tothom amb l’ús de coets i petards voladors, ja que no es pot controlar el punt on acabaran caient i poden provocar un incendi.
🚨 En cas de detectar qualsevol columna de fum, truqueu immediatament al 112.
Agraïm la vostra col·laboració, responsabilitat i comprensió davant d’aquesta situació excepcional.
Bona revetlla i cuideu el nostre entorn.


